תפריט

aboutus pic

יתרונות, חסרונות ויישום נכון של צביעת קירות בהתזה

ראשית, נסביר מהי בדיוק צביעה בהתזה וכיצד היא מתבצעת

באופן כללי, בשוק הצביעה ישנן שלוש שיטות צביעה עיקריות ומשמעותיות ביותר. השיטה הראשונה היא צביעה במברשת, השיטה השנייה היא צביעה ברולר, ואילו השיטה השלישית, היעילה והמהירה ביותר היא צביעת קירות בהתזה. תהליך זה הוא תהליך צביעה שמתבצע באמצעות מכשיר "איירלס" (airless) אשר מיועד להתזה וכך אנחנו מיישמים את הצביעה בצורה מהירה ביותר ואחידה על גבי הקיר. צביעה זו מיועדת עבור קירות בצביעה מהירה, עבור משטחים גדולים, עבור רהיטים, עבור צביעה תעשייתית ועבור מטרות דקורטיביות ואומנותיות יותר גם כן. כעת, נכיר את היתרונות והחסרונות של שיטת צביעה איכותית זו.

מהם היתרונות והחסרונות של צביעה בהתזה, וכיצד מבצעים אותה בצורה הטובה ביותר?

החיסרון המרכזי של צביעת קירות בהתזה הוא כל מה שנוגע לעבודה מדויקת. לא שאי אפשר לבצע עבודה מדויקת בשיטה זו – אך הדבר דורש מקצועיות גבוהה הרבה יותר מבדרך כלל, ועבודה עם ניירות דבק ומדבקות ייעודיות בכדי למנוע צביעה מיותרת. מעבר לכך, זוהי גם שיטת הצביעה היקרה יותר בשוק – אם כי ההפרשים הם לא משמעותיים מדי. מבחינת יתרונות, הם רבים מאוד – הצביעה היא מהירה ופשוטה יותר, ניתן להגיע למרחבים בעייתיים יותר כמו פינות  וניתן גם להשיג מטרות עיצוביות איכותיות ביותר באמצעותה דרך צבעים שמתמחים בתחום. מכאן אנחנו מגיעים גם ליישום הנכון של צביעה בהתזה – שלמרות הפשטות היחסית של ההפעלה הטכנית שלה, חשוב לבצע דרך צבעים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, שכן רק כך ניתן לעצב ולצבוע את המרחב שאתם צובעים בצורה דקורטיבית ואיכותית ביותר.

בכדי לצבוע בהתזה בצורה יעילה ודקורטיבית, נדרשים צבעים איכותיים ביותר

כשאתם רוצים לבצע צביעת קירות בהתזה, אתם צריכים את המומחים בתחום – שיספקו לכם את העבודה האסתטית והדקורטיבית המדויקת והיעילה ביותר. הגעתם בדיוק למקום הנכון למטרה זו – צבעי הקשת. אצלנו בצבעי הקשת תקבלו את שירותי הצביעה האיכותיים ביותר בשוק, בין אם מדובר בצביעת קיר בהתזה ובין אם מדובר בכל מטלת צביעה דקורטיבית ואיכותית אחרת.

phone iconemail iconfb icon

לייעוץ ראשוני ללא תשלום - התקשר כעת ל- 03-5372440.

2014 © כל הזכויות שמורות לצבעי הקשת - צובעים בחוכמה | עיצוב ופיתוח האתר: nafca - branding and web